سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما با برادری در راه خدا برادری کرد، با او معارضه نکند، او را خشمگین نکند و با او مخالفت ننماید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 97 اردیبهشت 10 , ساعت 6:43 عصر

پوشاک استوک زنانه
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : پوشاک استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع پوشاک زیر زنانه کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با راه اندازی فروشگاه پوشاک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع پوشاک زنانه کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
مجتمع تجاری کیا استوک در مکانی به وسعت 6 طبقه و 4500 متر مربع فضا دارای کلیه امکانات رفاهی بوده و پوشاک استوک ( تاناکورای کاملا نو و استفاده نشده ) را به صورت عمده و خرده عرضه می نماید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
در اصل باید گفت که اجناس استوک یا در اصطلاح کالای استوک اجناسی هستند که از سطح فروشگاه های اروپایی و یا انبارهای آنها به دلیل فروخته نشدن در زمان مشخص ( مثلا بازه 5 ماهه )، تعویض برای مشتری، گارانتی برگشت کالا بدون قید و شرط، تمام شدن مد طراحی ( مثلا هر 3 ماه مد های طراحی جدید جایگزین می گردند )، تمام شدن فصل خرید ( مثلا تابستان یا زمستان - برعکس فروشگاههای ایرانی که پوشاک بهاره را در صورت فروخته نشدن برای سال آینده انبار می کنند )، تمام شدن یک فرصت تبلیغاتی ( مثلا جام جهانی برزیل که تمام شد در کمتر از یک ماه تمام محصولاتی که با آرم جام جهانی برزیل تولید شده بودند ولی بفروش نرسیده اند استوک گردیده اند ) و یا دلایلی از این قبیل به عنوان پوشاک استوک و یا کالای استوک قلم داد می شوند .
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
مجتمع تجاری کیا استوک بنا به دلایلی که در سایت ذکر کرده ایم تصمیم گرفته پوشاک استوک را به صورت تکه ای برای فروش بگذارد. شاید خیلی از خریداران عمده پوشاک استوک و لباس تاناکورا این سوال برایشان پیش بیاید که چرا به صورت تکه ای؟ چرا پوشاک کیلویی ندارید ؟
در فروش تکه ای پوشاک استوک جنس ها از هم جدا شده و میکس نیستند، باید به این نکته توجه نمایید که در میکس هر تکه وزن مشخصی ندارد ، بعضی ها سنگین تر از بقیه هستند مثلا شلوار معمولا سنگین تر از تاب است و در اینجا فروشنده به راحتی می تواند سر مشتری را کلاه گذاشته و تعداد جنس های سنگین را در یک میکس افزایش دهد یا مثلا قیمت کیلویی پایین تری ارائه نماید و ... اما در فروش تکه ای این نکات کاملا مشخص است و صداقت در فروش کاملا مشخص می باشد.
دسته ای از پوشاک استوک :
برای خرید پوشاک بچه گانه استوک باید به تفاوت آن با لباس بزرگسالان اهمیت داد و نیاز به دقت جهت خرید پوشاک استوک بچه گانه را بالاتر بردچرا که جنس ، سایز ، رنگ بندی و تنوع تاثیر بسزایی در سلامتی جسم و روح کودک دلبندتان دارد و ما نیز سعی در فروش بالاترین کیفیت های احناس و کالای استوک را داریم تا مشتریان ما بتوانند با انثتخاب بهتر و دقیقتر نقش پوشاک استوک بچه گانه را در زندگی فرزندانشان به تمام و کمال درک نمایند.
سخن آخر مدیر فروش :
خوشبختانه تمام خریدارنی که یکبار از ما خرید نموده اند تبدیل به مشتری های ثابت و وفادار ما شده اند و این برای ما بهترین سرمایه و اعتبار است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir




لیست کل یادداشت های این وبلاگ